Tuesday, March 9, 2010

Working dayssssss


新年過完了,下一個放假就是勞動節了!!


現在開始做permanent job的我。。。好懷念讀書的時光。。


以前讀書的時候,老師告訴你一切的答案


現在就是自己找答案。。在這個那么競爭的世界,只有不斷的付出和努力。。才可以生存


讀書的難度和復雜。。難以和在這黑暗的世界生存做比較。。。


以前我坐在咖啡廳,望著窗外,希望好像他們那么忙碌。。。


現在走在外面拚搏,卻羨慕坐在咖啡廳的“我”。。。


這份工,讓我學習很多。


雖然忙碌,但是這個新的體驗,讓我又在成長了。。


朋友們,很想念你們。。可是請原諒我的忙碌!!我愛我的工作。

1 comment:

kampungboy said...

It is what we called it "reality". Of course, the life of studying in college is much better than outside....at least you are not working under someone........but when we all get older and older.....eventually we will leave our lovely school and go to working life.....no one can escape of it....but I'm quite sure you will find the ways to balance yourself....good luck.